Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie promującym płatności bezgotówkowe w urzędach.
Honorowy patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii.
Celem konkursu jest wspieranie wizerunku urzędu jako miejsca udostępniającego nowoczesne formy płatności. Konkurs realizowany będzie w okresie od stycznia 2018 roku do marca 2018 roku. Wyłonienie zwycięzców nastąpi w pierwszej połowie kwietnia 2018 roku.
W konkursie mogą wziąć udział wszystkie urzędy, które nie akceptowały płatności bezgotówkowych wykonywanych za pomocą terminali POS oraz WebPOS Paybynet przed dniem 1 kwietnia 2017 roku (z wyjątkiem jednostek biorących udział w Pilocie Programu) oraz do dnia 31 grudnia 2017 roku. podpisały umowy w ramach Programu. Aby przystąpić do konkursu wystarczy wypełnić - do 31 grudnia br. - formularz zgłoszeniowy. Zwycięskie urzędy zostaną wyłonione na podstawie porównania wskaźnika udziału płatności bezgotówkowych zrealizowanych w terminalach POS i WebPOS Paybynet w ogólnej liczbie wykonanych transakcji na rzecz urzędu (gotówkowych i bezgotówkowych) w czasie trwania konkursu. Dla pierwszych pięciu jednostek z najlepszym wynikiem przewidujemy cenne nagrody. Zwycięzcy będą mogli wybrać jeden z sześciu proponowanych zestawów nagród, które zostaną przekazane wskazanym instytucjom edukacyjnym na terenie danej gminy, powiatu etc.
https://www.kir.pl/administracja/program-bezgotowkowy-dla-urzedow/konkurs-dla-urzedow/